Döda lite tid

Namn: Julia
Piercingar: Bara hål i öronen
Tatueringar: Nej
Längd: 164,5 cm
Skostorlek: 38
Hårfärg: Brunt/blont
Antal personer som orkar läsa allt: 10
Är du kär i någon: Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: Klart det!
Dricker du: Ja, vatten och mjölk och allt vad som serveras
Använder du droger: Nej, aldrig
Röker du: Nej
Vilket shampoo använder du: Tigi Bed Head
Vilken parfym använder du: Armani Code
Vad är du rädd för: Ensamhet, mörker, trånga utrymmen, sniglar, fyllon...
Gillar du att tvätta: Nej
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja

Senaste...
Film du hyrde: Shortbus med Lolli och Fia
Film du köpte: Jag köper aldrig filmer
Låten du lyssnade på: Kelly Clarkson - Breakaway
Låten du hade på hjärnan: Avril Lavigne - Cinderella story
Låten du laddade ner: Ingen aning, kanske the ping pong song ?
Personen du ringde: Mamma, för två sekunder sedan
Tv-program du tittade på: Morden i Midsomer
Personen du tänkte på: Adam

För eller emot?
Långdistansförhållanden: Får man det att funka är det ju bara bra
Utnyttja någon: Emot
Självmord: Emot
Teenage smoking: Emot
Att använda droger: Emot
Sex före äktenskap: För
Köra onykter: Emot
Förhållanden: För

Favorit?
Mat: Oxfilé
Låt: Det byter hela tiden
Sak att göra: Bara vara
Sport: Handboll, kanske
Dryck: Vatten
Kläder: Klänning
Film: Dude where's my car? Jag kan inte sluta älska den
Bil: Sådant kan jag ingenting alls om

Har du nånsin?
Gråtit över en pojke: Ja
Gråtit över en flicka: Ja
Ljugit för någon: Ja
Varit i knytnävsslagsmål: Nej
Blivit arresterad: Nej

Antal?
Gånger du varit kär: Det här är nog första gången som jag verkligen är kär
Gånger ditt hjärta brustit: Det är fortfarande helt (Y)
Hjärtan brustit på grund av dej: Jag brukar inte fråga folk om deras hjärta gar brustit på grund av mig
Personer du kysst: Över 10, under 20
Pussat: Det har jag ingen aning om
Personer du haft sex med: Jag vet att det inte spelar någon roll, men jag tycker att det är för privat att skriva i bloggan på ett så här litet ställe som Åland
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ganska många
Ärr du har på kroppen: Ganska många

Ska bli skoj: Att sluta jobba
Ska inte bli skoj: Att jobba idag och imorgon
Sparar till: En dator, en bil, en resa, kläder.. Ni hör att det aldrig kommer gå
Dagens dryck: Saft

Senaste?
Bok du läste: Peter Pohl - Jag är kvar hos dig
Personen du fick mail av: Av Cilla
Personen du fick brev av: IFK Mariehamn
Personen du fick sms av: Adam
Saken du köpte: En tidning

Vad har du gjort idag: Vaknat, lagat frukost åt Adam, sagt hejdå, somnat, vaknat, försökt sälja en cykel och misslyckats och ätit.
Var det kul: Nej

Hur tidigt stiger du upp: Det beror på vad jag ska göra på dagen
Gillar du att slåss: Nej, jag är nog emot det
Vad ska du göra ikväll: Jobba
Är du seriös: Det händer
Är du seriös nu: Ja
Vad är du allergisk mot: Pollen (gräs) och gran
Var har du ont: Foten, ryggen, nacken, armarna och huvudet
Använder du hårspray: Nej
Kan du stå på händer: Kanske
Favoritserie: Greys Anatomy och OC
Håkan Hellström eller The Ark: Håkan Hellström
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Lars Winnerbäck
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Alltså det är ju inte gott, men nog äter jag det
Är du glad nu: Nej
Var du glad igår: Nej
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Alkohol
Stockholm är: En händelsefylld stad
Göteborg är: En mysig och spännande stad
Kan du sjunga: Hellre än bra
Spaghetti eller makaroner: Makaroner

Kläder
1. Vad använder du just nu för jacka? Min läderjacka
2. Vad använder du just nu för skor? Vita keds tygskor
3. Favoritfärg på kläder? Vit
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Sommarklänningar
6. Favoritaffärer? Gina Tricot och H&M är klassiker, Topshop är annars en favorit
7. Hur mycket köper du kläder för i månaden? Om man räknar i snitt blir det väl ca 1000-2000 kr
8. Favoritmärke? Burberry

Ditt rum
1. Stort, litet eller mitt emellan? Litet
2. Vilken färg på tapeterna? Gula
3. Favoritmöbel och varför? Garderoben för att jag vet vad som finns där inne
4. Vad vill du ändra där inne? Nya tapeter, större ytor, bättre förvaringsutrymmen, mer personlighet..
5. Vad har du där inne av följande:
a) TV? Ja
b) Video/DVD? Ja/ja
c) Dator? Ja
d) Stereo? Ja
e) Telefon? Ja, fast den är inte ikopplad
6. Vem förutom du brukar sova i din säng? Adam

Blandat.
1. Vad heter din farfar? Jag kommer inte ihåg, men min låtsasfarfar heter Lasse
2. Vad har du i din?
a) jackficka just nu? Inget
b) väska eller liknande just nu? Handkräm, läppfett, nagelfil, nagelsax, spegel, borste, penna och papper
3. vad är du beroende av? Läppfett, handkräm, shopping och min skönhetssömn
4. vilket land kommer du i från? Finland
5. har du nåt husdjur? Ja, en hund och två marsvin (fast marsvinen räknas inte)
6. typ av boende? Tegelvilla
7. Är du en nörd av något slag? Ja

Mitt stjärntecken: Vädur
Positiva egenskaper:
1. Rakt på sak? Oftast
2. Energisk, utåtriktad, ivrig och frispråkig? Energisk, oftast. Utåtriktad, ja. Ivrig, ja. Frispråkig, ja.
3. Är modig och älskar utmaningar? Modig, nja. Älskar utmaningar, ja.
4. Visar ömhet utan svårigheter? Nej
5. Mycket passionerad och sexig? Kan vara
6. Effektiv och snar till handling? Ja
7. Man kan inte ha tråkigt med dig? Det blir vad man gör det till

Negativa egenskaper:
1. Ofta väldigt dominant? Ja
2. Inte nödvändigtvis den trogna sorten? Ganska trogen
3. Bråkig och självisk? Bråkig, nja. Självisk, ja.
4. Har inget tålamod och blir lätt uttråkad? Ja
5. Kan bli ganska barnslig när du inte får din vilja fram? Nja
6. Dumdristig och våghalsig? Ibland
7. Lovar runt och håller tunt? Ibland

Jag är?
Känslomänniska / Tankemänniska: Tankemänniska
Morgonmänniska / Kvällsmänniska: Morgonmänniska

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback