När man inte har något att säga är det bäst att prata snabbt

Det har gått 3, av 9, Rockoff-kvällar. Jag kan inte säga att jag har sett, eller gillat, speciellt många av artisterna men det är alltid roligt med feststämning varje dag och lite liv i staden Mariehamn. Hittills har kvällarna känts bra, det har varit sol, folk och fest. Men idag regnar det och det finns ingen bättre partydödare än regn, för vem vill sitta ute under ett träd och bli genomblöt? Då är man inte längre snygg, fräsch och lycklig. Då är man blöt.

Nu spelas Timbuktu på MTV och jag tänker tillbaka på igår, han gav en riktigt bra show igår. Han vet hur man får med sig publiken och bjuder på sig själv!

Jag sitter här framför datorn och väntar på att Lumpo ska komma förbi en sväng, och så ska mammas kompis, Tinca, komma förbi en sväng också. Tur att det inte är soligt för jag skulle inte vilja resa mig från solstolen för varje person som ville komma hit!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback