Wouldn't that be sweet?

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Jadå

Har du sett din bästa vän gråta?
Ja

Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Det var någon multivitamindryck som vi fick

Vad åt du senast?
Karelska piroger

Har du fått någon komplimang idag?
Ingen som jag har reagerat på

Har du varit med i en rättegång?
Nej

Är du polare med grannarna?
Nej, inte polare

Vilka språk pratar din pappa?
Svenska, finska och engelska behärskar han

Vilka länder har du bott i?
Finland, på Åland alltså

Senaste piercingen?
Ett hål i örat

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Förra helgen när vi for hem från stugan

Gay?
Nej, det är jag inte

Har du däckat/spytt för att du druckit?
Kanske det

Har du äggat någon?
Vad är det?

Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej men det skulle ju vara roligt, eeh

Har du varit på stranden?
Inte den här sommaren

Har du haft en stalker?
Nej

Minns du dina/din musiklärares namn?
Guy, Nik, Allan, Christoffer

Hur bra är din syn?
Helt okej

Har du varit på ett party?
Vem har inte?

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nja, kanske om jag skulle vara garanterad säkerhet

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Du pratar nog med fel person, jag har ingen bror som du kan vara kär i

Har du varit utomlands?
Ja, och idag far jag utomlands (Sverige..)

Har du sett din bästa vän naken?
Klart jag har

Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Jag blir aldrig bjuden på bröllop

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Ja

Var är dina syskon just nu?
Jenny är på jobb, Fanny sitter nere vid den andra datorn, Frida kollar på TV och vad Emma och Maja gör har jag ingen aning om

Vad var den senaste drömmen som du minns?
I natt drömde jag att mina lillasyster Fanny målade sina tånaglar

Vem ringde dig senast?
Andrea

Vilken tid gick du upp i morse?
Klockan 12, Andrea ringde hem och sa till mamma att hon var på väg hit, då fick mamma bråttom och väckte mig och Adam

Vad ska du göra i helgen?
Helgen är snart slut, men jag åker till pappa ikväll

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Okej, haha :) jag märker det! nä men, vi hörs imorgon då, jag ska på stan på förmiddagen med mor, men jag ringer efter det, pussipuss <3 and sleep well höhö (det var från Andrea, haha)

När var du riktigt sjuk senast?
Jag vet inte riktigt, jag är aldrig riktigt sjuk, det hinner jag inte

Vem var den senaste kändisen du såg?
Haha, Petronella Wester när hon var här på släktkalas?

Vad finns i din backficka?
Jag har inte några backfickor på mina mjukisbyxor

Har du färglinser?
Nejdå

Vad gjorde du klockan 2 i natt?
Hade nyss kollat klart på Fantastic Four med Adam <3

Vad är det första du gör på morgonen?
Går på toa och kollar vädret

Vad ska du göra efter det här?
Packa, klä på mig, duscha och hoppas på att Adam kommer med mitt bankkort
                   

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback