Håhå jaja 2

Tydligen hade jag missat halva Annas lista när jag snodde den, så här kommer resten;

3 godaste ostarna...
1. Edamer
2. Brie
3. En örtost som är dyyr

3 maträtter jag inte äter...
1. Fisk
2. Potatismos
3. Inälvsmat

3 bra filmer...
1. Marie Anotinette
2. Dude, where's my car?
3. Over the hedge (HAHA, nej inte vet jag)

3 saker jag ALLTID har i handväskan
1. Telefon
2. Spegel
3. Hårborste

3 godaste drinkarna
1. Jag är inte 18 :D
2. Jag är inte 18 :D
3. Jag är inte 18 :D

3 bästa dofterna (för min egen del)
1. Armani, Code
2. Salvador Dali, Dalistyle
3. Hugo Boss, Deep Red

3 godaste godissorterna
1. Choklad
2. Ässä Mix
3. Lakrisal

3 favoritdjur
1. Hund
2. Apa
3. Flodhäst

3 svordomar jag ibland använder
1. Fan
2. Jävla
3. Helvete

3 TV-program jag vill vara med i...
1. Top Model
2. Extreme Home Makover
3. Du är vad du äter


Kommentarer
Postat av: dilo

hejj bli medlem på http://gratisgen.se/?ref=73202
Där kan du få gratis saker som 500kr på MQ eller digital kamera. Det finns jätte många saker som man kan välja mellan. Bli medlem du me
Kram
Dilo
Sp: spanna in min sida www.dilo.blogg.se


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback