hoho

SENASTE PERSON SOM:

Sov i din säng: förutom jag, Adam.

Såg dig gråta: Adam.

Fick dig att gråta: Haha, Adam, i princip.

Fick dig att börja skratta: Petronella på radion.

Du gick på bio med: Oj, Andrea kanske?

Skickade ett e-mail till dig: Veckorevyn.com

Skickaed ett SMS till dig: Adam (hej här gillar vi att variera oss..)

Skickade ett lunarinlägg till dig: Det var en miljon år sedan jag var lunartönt.

HAR DU NÅGONSIN:

Sagt ?jag älskar dig? till en pojkvän och menat det: Ja.

Bråkat med ditt husdjur: Jo.

Drömt om något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Jag är inte säker, jag drömmer så galet så jag är överlycklig så länge det inte händer på riktigt.

EXTRA STUFF:

Vad är du mest rädd för: Mörker och fyllon.

Vart vill du gifta dig: I en kyrka en vacker sommardag.

Vem hatar du verkligen: Det skriver jag inte här, jag gillar inte ovänner.

Varit kär: JA!

Kör du bil: Nej, men om ett år. Då jävlar.

Har du ett jobb: På sommaren ja, men jag ska försöka mig på ett kvälls-/helgjobb till nästa år.

Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, oftast.

Är du ett hälsofreak: Det händer.

Är du ensam nu: Ja :(

Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Natasha Bedingfield - I wanna have your babies!

FAVORIT:

Rum i huset: Mitt eget rum eller vardagsrummet.

Typ av musik: Hohoh, det vill jag inte svara på.

Parfym: På vintern vill jag ha mörka och tunga dofter, på sommaren lätta och enkla dofter.

Månad: Juli.

Mat: Ingen aning, lyxig.

Dricka: Vatten funkar alltid!

Godis: Choklad?

Tidning: Glamour.

Film: Jag vet inte.

Djur: Hund.

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:

Gråtit: Nej, inte mer än att ögonen har runnit pga allergi.

Köpt någonting: Nej.

Varit sjuk: Nej inte sjuk, men min allergi gör att jag känner mig sjuk.

Sjungit: Jajajajajaa!

Sagt 'Jag Älskar Dig': Nej, för jag har inte träffat någon som det har lämpat sig att säga det till.

Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Det vill jag alltid säga till Adam.

Träffat någon ny: Nja, jag och Petronella var iväg och gjorde en intervju med en Linda och henne hade jag ju aldrig träffat förut.

Saknat någon: Ja, Adam, Andrea, Lolli och Fia.

Kramat någon: Nej.

Kissed someone: Nej.


Kommentarer
Postat av: ak

Well I miss you babe

2007-06-11 @ 22:41:04

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback