Jaha

1. Sätt din musik på blanda
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga
3. Använd sångtitlen som svar på frågan


1. Hur mår du idag?
The trouble with love is

2. Kommer du komma långt i livet?
Deep regret

3. Hur ser dina vänner dig?
My boo

4. Kommer du gifta dig?
Les and Ray

5. Vad är ditt livs themesong?
Kitty Kat

6. Vad är ditt livs historia?
Look at you

7. Hur är skolan för dig?
Jag vill vara din Margareta

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Tripping

9. Hur kommer imorgon vara?
Iglo pop

10. Vad är det bästa med dina vänner?
The hand that feeds

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Can not hide

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Me & U

13. Hur är det med ditt liv?
New York city girl

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Mr Moon

15. Hur ser världen på dig?
Livin' la vida loca

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
All those kisses

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Blondie

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Du hade tid

17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
In God's hands

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Just a day

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Naughty girl

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Intolerance

21. Kommer jag någonsin ha barn?
Fell in love with an Alien

22. Vad är några tips till mig?
Tänd den

23. Hur kommer jag bli igenkänd?
Meet you there

24. Vad är min danssång?
Give it all away

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback