Let's go little kitty

I fredags hade Katja 18-årsfest och det var roligt. Det var "vi under arton" och "dom över arton". Det är inte lätt att vara liten. Haha. Många undrade var jag hade Adam (i Finland kan jag berätta, för er som inte vet) och många tyckte att jag inte får fara på fest utan Adam. Vilken diss! Haha. Efter att vi hade varit hos Katja (när dom andra for till arken med andra ord..) gick vi under arton till någon tomas (?). Hans lägenhet var ungefär lika stor (liten) som mitt rum. Fy fan vad det var trångt. Haha, därför stod vi mest utanför huset och snackade. Vid 2-tiden började jag gå mot stan med David Boman och Macke. Halv 3, ungefär, var jag hemma och då somnade jag nästan direkt, fy vad slut jag var. Jag hade haft feber hela kvällen, jag lyckas alltid vara sjuk på fester.

I lördags steg jag upp klockan 9, fast jag vaknade redan 8. Klockan 10-14 var jag barnvakt och det var segt och jobbigt som faaan. Jag ska aldrig bli dagistant! När jag kom hem därifrån gick jag och mamma ut med hundarna och sedan duschade jag (på 7 minuter!!!). Vid 16 kom mormor och morfar hit på middag, vi åt fondue och det var gott. Jag har nog aldrig ätit så mycket under en middag, fyfan. Jag känner mig som ett äckligt matvrak. Senare på kvällen kom Andrea, Lolli och Fia hit. Vi kollade på melodifestivalen, andra chansen. Det sögsögsög. Jag är fortfarande sur! Haha. Bara dom sämsta låtarna klarade sig och hela idén sög. Dumma svenskar! (Säger jag som är en SVERIGE när det gäller sve-fin). Hädanefter ska jag alltid snacka skit om Sverige och Finland och istället avguda typ Portugal eller något annat meningslöst land. Vid 24 gick vi ut och kollade på månförmörkelsen, men det blev tråkigt efter ett tag så vi såg den aldrig helt mörk. Haha. Efter det gick dom alla hem och jag var så trött så jag låg på sängen i en timme och gjorde absolut ingenting (jo, jag skickade ett mess till Adam) och först efter det orkade jag tvätta bort sminket, byta kläder, kolla på TV och sedan sova. Jag hatar att vara så slut.

Imorse vaknade jag klockan 8 (igen) och klockan halv 10 steg jag upp, trodde att jag måste gå ut med hundarna -men icke! Det hade mamma redan gjort. Tack mamma. Jag läste ELLE i två timmar samtidigt som jag intog en drickyoghurt till frukost. Sedan kollade jag och Mika lite på Vasaloppet och efter det gick mamma, Fanny, Frida och jag ut med hundarna. Det var skönt ute!

Nu ska jag börja plugga på historiaprovet och sedan kanske jobba lite med socialkunskapen. Suck.

Nu är det inte många dagar kvar till min operation...

Kommentarer
Postat av: Anna

Uss, stackars dej :( Jobbigt o måsta operera foten :(


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback