Like I just don't care

Idag har det varit en helt okej bra dag. Jag var fortfarande glad och skrattig imorse, från att jag var med Adam igår. Han är knäpp! Vi pratade om när och hur vi träffades första gången, det var spännande att höra hans version. Haha.
Jag älskar honom.

På tyskan imorse satt jag mest och tänkte på annat. Eftersom vi har bytt platser nu i klassen har jag helt plötsligt blivit en del av killgänget. Hur kommer det sig? Jag är ju inte så överdrivet manlig. På håltimmarna jobbade jag och Julia (en annan Julia, jag är inte schizofren. Ännu.) med vårt engelska speech. Det gick bra. Sedan hade vi kemi och jag blir helt slut av att sitta mellan Gustaf och Niklas. Niklas tyckte att jag var oseriös när jag målade naglarna på lektionstid. Hmpf. Jag lyssnade faktiskt koncentrerat.

Vi fick sluta redan klockan 13, för Jenspens skulle på fortbildning. Då gick jag och Johanna ner på stan och tog en fika på bagarstugan. Vi pratade massor och helt plötsligt hade det gått 1½-2h.. Haha.

Nu har jag varit hemma sedan 15 och laddat för ikväll, det ska bli kul hos Katja!

Kommentarer
Postat av: Anna

hade ni roligt sen när jag hade gått?


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback