Operationen

image70

I fredags opererade jag foten. Allting gick bra och operationssalen ser ut ungefär som i cityakuten (intressant för er som är lika nyfikna som jag var alltså). Nu har jag gips på högra foten och det ska jag ha i fyra veckor. Det gör jätteont i foten och jag lever på värkmedicin. Ja hejhopp vad livet leker... Imorgon skulle jag egentligen ha varit på praktik på Ålands Radio, men jag fixar nog inte det. Så hela den här veckan ska jag gå runt och dra här hemma (eller jag lär inte gå runt, jag lär ligga i soffan..) och så får jag se om jag klarar av att fara på praktik nästa vecka.

Ja hejhopp vad jag lyssnar på melodifestivalens låtar nu. Jag är en tönt. Haha.
Igår var Andrea hit på dagen, det var kul att träffa henne. Jag saknar henne!
Sedan kom Adam hit igår och kollade på melodifestivalen med mig, han sov här också och han fick sova i en extra säng bredvid mig för att jag har så ont i foten. Haha.
Nu har Adam farit hem och familjen är på köpmannamässan och jag har tråkigt. DET SUGER.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback