Sverigetröjan som ville bli en Sverigeklänning

image83

1. Gult är en trendig färg i vår.
2. Att markera midjan är helt rätt.
4. Svenskt är hett och den är så mycket svensk som den bara kan bli.
5. Den är kort - en sk. "miniklänning".
6. Den blottar inte för mycket hud.
7. Det är sannarligen en klänning i t-shirtsmodell.
Varför kan jag då inte få min (nya) Sverigetröja att fungera som partyklänning? Den har ju allt som krävs.
OBS, för er tråkiga människor förtydligar jag: detta är skrivet med ironi. Jag ville bara komma på ett smart sätt att säga "jag hejar på Sverige och har fått en tröja av min styvpappa Mika med Sveriges färger på".

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Tack för kommentaren! Det är skönt att veta att alla inte tycker det är bögigt :P

Postat av: ak

MEN DAAAH DEN KAN DU JU INTE HA ;) ahha

2007-03-30 @ 17:50:55

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback