Vår

Ja, nu är våren här. Jag älskar våren. Det är så härligt, det är som om allting vaknar till liv på nytt. Blommorna dyker upp som från ingenstans och fågelkvitter blandas med barnskratt. Jag förstår inte sådana som avskyr våren, vad är det som kan ogillas?

Idag satt jag ute i solen i ungefär en timme och läste Cosmopolitan och lyssnade på min nytankade iPod. Härligt! Nu väntar jag bara på att jag ska bli av med gipset och kryckorna för att sedan kunna börja jogga och svänga mina lurviga långt in på natten. (Okej, jag hatar uttrycket "svänga mina lurviga", men idag passade det).

Snart kommer Andrea hit och det ska bli kul, även fast jag är rätt trött (efter nattens skräckfilms-rädsla) och har huvudvärk. Men före hon kommer hade jag tänkt hinna måla naglarna, stressstressstress. Oh, underbara vårstress!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback