Close to everything

Nu är jag hemma, har två håltimmar. Skönt! Ute lyser solen, men jag vet att det inte är så varmt som det ser ut att vara. Kanske jag tar en filt och sätter mig ute i solen och läser i alla fall. Egentligen borde jag jobba med samhällaprojektet, men det får bli på.. en annan dag, helt enkelt!

Den här veckan har känts bra, ur skolsynvinkeln. Jag har fått ut strålande resultat på matteprovet och engelska föredraget. Jag har även fått en liten pik om att ena delen av svenska provet gick riktigt bra!

I onsdags var jag och Jenny barnvakter, det var inte lika tråkigt som det brukar vara. Fem ungar som alla vill olika saker, man skulle ju kunna tro att det skulle sluta i kaos. Men det gick bra. När jag kom hem kollade jag på
Marie Antoinette, inspirerad av Madde. Och jag kan inget annat än hålla med henne, filmen var superduper! Jag älskade kontrasten mellan gammalt och nytt, klänningarna, skorna, håruppsättningarna, miljön och klippningen i filmen! Många snabba klipp och inte en massa tonande hit och dit, tufft. Se den.

Ikväll ska jag på 18-årsfest. Det ska bli roligt.

Kommentarer
Postat av: mad

jaaa den är the best :D


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback