Do you know what it feels like?

Idag fick vi sluta två timmar tidigare. TACK MICKE GUNELL!

Jag gick hem direkt efter skolan och åt mellanmål och sträckläste nyaste VR. Den var ganska innehållsfattig, men jag fick koppla av från skolan ett tag i alla fall. Efter middagen sade jag adjö till mamma, F & F. De tog båten till Sverige idag, för att imorgon flyga till Kanarieöarna (nej jag är absolut inte avundsjuk, jag är helt nöjd med min tillvaro som är helt fylld av skolan). När de hade farit for jag ut och joggade. Det blev dock bara en 3km lång joggingrunda, mina två orsaker är: 1. Min fot klarar inte hur mycket som helst (delvis sant), 2. Min kondition är urform just nu (helt sant). Hur som helst var de ynka 3 kilometrarna sköna och precis vad jag behövde. Imorgon kommer träningsvärken, jag vet, men idag känns det fint. När jag kom hem var jag i duschen, lyssnade på musik som tillochmed döva hade kunnat höra och sedan gick jag och mormor ut med Uti och Lillan. Bra dag på det stora hela.

Nu har jag laddat ner Avril Lavignes senaste album, Natasha Bedingfields senaste album, Mikas album och Enrique Iglesias nya singel. Bra musik alltihopa, kanske det jag behövde för att orka med att plugga till tyskaprovet?

Från och med imorgon kommer Adam att bo här (tills torsdagen den 17 då min familj kommer hem igen), det ska bli mysigt <3.

Kommentarer
Postat av: Anna

Aww, pojkvänner och föräldrafritt är bra ^^ Som när simon bodde hos mig när mamma o pappa hade semester :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback