En kär gammal vän

Idag på väg hem från skolan hörde jag hur någon ropade "Julia!", fast jag var inte säker på att jag hade hört rätt (ni vet hur det är, musiken på för fullt..). Trots att jag var osäker vände jag mig om och där stod Ika! Gud vad kul det var att träffa henne igen. Vi stod i regnet och pratade så länge som vi klarade av, sedan frös vi båda och måste ge oss av. Med löften om att ha en halv-klassträff, med halva klassen från högstadiet alltså! Det skulle vara jättekul. Kanske man kan ordna det i sommar?

Nu har jag nyss skrivit rent allt vi har till människor & kultur provet som vi ska ha imorgon. Vår lärare, Kalle, skriver så flummigt så jag var tvungen att renskriva det för att fatta något alls. Ikväll blir det att skriva på samhällaprojektet om staters styrelse och plugga på provet. Tråkigt! Jag som skulle vilja läsa nya VR som jag köpte idag... Nåväl, jag kan väl vara vaken inatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fick du solpuder med? :)

Postat av: julia

givetvis fick jag solpuder med, men jag har inte provat det ännu.. :P

2007-05-07 @ 17:55:22
URL: http://tejprulle.blogg.se
Postat av: Anna

owwh, jag vill oxå ha. det suger att prnumerera :(

2007-05-07 @ 20:42:41
URL: http://bloggis.se/tiingeling

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback