Hoho, tråkigt..

VEM HADE DU SENAST EN SERIÖS PRATSTUND MED?
Med mamma vid middagen, jag berättade om min dag.
ORD SOM DU MISSBRUKAR:
"ok".
HAR DU POJKVÄN/FLICKVÄN
Jag har en underbar pojkvän <3
ÄR DU KÄR?
Jag är upp över öronen förälskad!
HUR DAGS STIGER DU UPP?
07.00 på vardagarna / efter 12.00 på helgerna
VEM/VILKA VET MEST OM DIG?
Adam och Andrea, borde det vara.
VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU?
Svarta leggings från Gina Tricot, svart förklädesklänning från H&M, vit långärmad t-shirt från H&M, svarta trosor från H&M, grön bh från H&M, skavsårsplåster från apoteket. Haha.
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL?
Jag ska till Adam och bara mysa.
NÄR VAR DU RIKTIGT FULL SENAST ?
På Maddes fest var jag glad och lycklig.
ÄR DU SERIÖS?
Jag kan vara..
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ HÅRET?
Mörkblont.
VAD HAR DU FÖR ÖGONFÄRG?
Blå.
VILKA ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN?
Adam och jag.
ÄR DU ALLERGISK MOT NÅGOT?
Pollen, gran och nyklippt gräs.
VAD GÖR DU NÄSTA ÅR?
Går tvåan på SoS.
ÄR DU LIKGILTIG?
Ibland.
FAVORITFÄRG?
Det beror på vilket tillfälle det är, men vitt är snyggt och stilfullt.
HUR MÅNGA PAR SKOR HAR DU?
Jag använder bara 3-4 par skor, men jag har säkert över 20 stycken om jag skulle börja räkna.
VAD LYSSNAR DU PÅ FÖR MUSIK JUST NU?
Sean Paul - Temperature.
VILKEN ÄR DIN FAVORITSERIE?
Grey's anatomy!
VILKEN ÄR DEN TUFFASTE LÅTEN?
"Girlfriend" med Avril Lavigne. Haha, nej men jag har ingen aning.
KILLAR ELLER TJEJER?
Beror på vad det handlar om, men killar är bra.
ÄR DU GLAD NU?
Glad men trött.
VILKET YRKE VILL DU HA?
Journalist, advokat OCH läkare.
HAR DU NÅGRA FOBIER?
Mörker, trånga utrymmen, fyllon...
VAD ÄR DU BEROENDE AV?
Adam.
HUR MYCKET SMINK ANVÄNDER DU DAGLIGEN?
Mascara, foundation, täckstift.
VILKEN VAR DEN SENASTE LÅT DU HÖRDE?
Somebody to love - Nelly Furtado.
VILKA HÅRFÄRGER HAR DU HAFT?
Brunt, svart, blont, rött..
BRUKAR DU ÄTA FRUKOST?
Oftast inte.
VAD GÖR DU PÅ HELGERNA?
Är med Adam/festar.
TYCKER DU OM ATT FÅ UPPMÄRKSAMHET?
Jo.
VILKEN ÄR DIN STÖRSTA TALANG?
Jag är bra på mycket.
VAD HAR DU FÖR HUSDJUR?
En hund, Uti och två marsvin.
HUR ÄR DITT HÅR?
Snyggt.
BRUKAR DU BÄDDA SÄNGEN?
Om jag orkar.
HAR DU MEST FILMER ELLER SKIVOR?
Filmer.
VILKEN ÄR DIN FAVORITAFFÄR?
Ingen aning, H&M kan vara bra, men Topshop är också bra.
HUR GAMMAL VAR DU NÄR DU FLYTTADE HEMIFRÅN?
Jag bor fortfarande hemma.
VEM VAR DITT SENASTE HÅNGEL?
Adam.
ÄR DU NÖJD MED DIG SJÄLV?
Ganska.
VILKEN FILM SÅG DU SENAST?
Jag minns inte, over the hedge kanske? Eller var det förra veckan?
VAD VAR DET SENASTE DU SA?
"Men då far vi väl halv då.."
HUR OFTA TVÄTTAR DU ANSIKTET?:
På morgonen, kvällen och i duschen.
VAD HAR DU I DITT FÖNSTER?
En bild på mig, en på Uti, ett halsband i en skål, torkade rosor, drinkpinnar och en blomma som jag fått av Adams mamma.
VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN DU UMGICKS MED?
Adam.
HUR DAGS GICK DU & LADE DIG IGÅR?:
Runt klockan 2.
VAD BEHÖVER DU MEST JUST NU?
Sömn.
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA IMORSE?
"Fan".
VEM KRAMADE DU SENAST?
Adam.
VILKEN ÄR DIN FAVORITALKOHOL?
Jag vet inte.
HUR OFTA ANVÄNDER DU PARFYM?
Flera gånger dagligen.
VAD TYCKER DU OM DITT UTSEENDE?
Jag är ganska snygg.
VEM AV ALLA DU KÄNNER HADE DU HELST SETT UT SOM?
Jag vet inte, men av alla människor i världen skulle jag välja Jessica Alba.
HAR DU NÅGON SNYGG JACKA?
En brun läderjacka.
ÄR DU BLYG?
Nej.
HUR BOR DU?
I mitt gula, lilla rum hos mamma.
TYCKER DU OM APELSINER?
Ja.
BERÄTTA NÅGOT SOM INGEN VET OM DIG!
Nej.
VAD TROR DU ATT FOLK SOM KÄNNER DIG YTLIGT TYCKER OM DIG?
Att jag är fåfäng men smart.
VAD HETER DINA SYSKON OCH HUR GAMLA ÄR DOM?
Jenny, 18, Fanny och Frida, snart 12, Emma 12, Maja 4.
VAD HETER DINA MORFÖRÄLDRAR?
Ebba och Jan-Erik.
VAD HETER DINA HUSDJUR?
Uti, Tripp, Flipp.
VILKA TV-KANALER HAR DU HEMMA?
Många.
VAD HAR DU DÅLIGT SAMVETE FÖR?
Inte så mycket.
HAR DU SVIMMAT NÅGON GÅNG?
Nej.
VAR HAR DU ONT?
Foten.
HAR DU KÖRKORT?
Moppekort ja.
VILKA MEDICINER TAR DU?
Olika tabletter som ska vara vitamintillskott och allergimedicin.
HUR KÄNNER DU DIG JUST NU?
Trött och knasig.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback