Sverige?

Okej, före jag skriver något annat tänker jag skriva om Sveriges dåliga dag. Lördagen den 12 maj. Ingenting blev rätt.
Först var det matchen mot Kanada, vad hände egentligen? 4-1 till Kanada. Två mål på en minut.. Ja, jag kan inte försvara Sverige. Det var ungefär tidernas sämsta lagspel. Nåja, inget VM-guld det här året.

Sedan laddade jag inför Eurovision Song Contest, jag tänkte 'nu har i alla fall Sverige en chans att behålla sin heder. Visa finnarna att Sverige visst är bättre", men nej. Sverige slutade på 18 plats av 24. Finland på 17:e.. Nu måste båda länderna kvala in nästa år.

Det var en himla tur att jag var så trött igår, annars hade jag väl blivit knäckt. Min svenska heder, var är den?

(Okej, jag bryr mig inte så mycket. Men jag gillar att överdramatisera saker. Det är inte hela världen.)

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback