Dagens skratt

Kille ~17 kommer in en butik som ligger ganska öde längs vägen. Han kollar runt en stund och går sedan fram till kassan.
Killen: Ett paket Marlboro, tack.
Kassörskan: Har du leg?
Killen gräver lite i fickan.
Killen: Jag har nog glömt det i bilen? Jag går och hämtar det!
Kassörskan: Gör du så.
Efter några minuter kommer han tillbaka.
Killen (röd i ansiktet): Jag har nog glömt bilen också.

Är inte det här ett väldigt klart och tydligt exempel på hur det är att vara under 18 och försöka köpa sådant som man inte är tillräckligt gammal för? Jag älskar att han, killen, kom tillbaka in för att säga att han har glömt bilen också, istället för att bara dra därifrån och inse att han är körd.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback