I-landsproblem

Jag har ett bekymmer, och nu snackar vi ett riktigt (i-lands) bekymmer!

Nästa fredag har jag valet att:
1. Fara på 50 minuter massage à 10 euro + ponti-fest på kvällen.
Eller
2. Ta båten till Sverige och sova hos Mika i Sala en natt för att sedan shoppa i Västerås och sedan komma hem med sista färjan på lördagen.

Alternativ 1 är lockande på det sättet att jag har råd med det.
Alternativ 2 är lockande på det sätter att jag aldrig tackar nej till shopping.
Alternativ 1 har en nackdel, eftersom jag inte vet om jag ens vill fara på ponti-festen.
Alternativ 2 har en nackdel, eftersom jag ska och shoppa den 7.12 vet jag inte om min ekonomi håller.

(Noteras bör här att om jag stannar hemma så är jag utan Adam, mamma, Fanny och Frida och måste därför sova ensam hemma natten mellan fredag och lördag).

Sedan har jag kanske ett alternativ tre, och om alternativ tre finns så väljer jag det. Utan tvekan.
3. Fara till Linköping med Mika och hjälpa Jenny flytta (+ vandrande i affärer i Västerås innan vi far till Linköping).

Kommentarer
Postat av: Katja

Om Mika bor i Sala, tycker jag att du borde komma till Uppsala istället (eller mig i Harbo, som är kakknära Sala). Uppsala är närmare än Vås. MEN. den helgen är jag dock i Kalmar.. så det sket sig endå.

2007-11-16 @ 18:31:11

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback