Klagovisan

Ibland önskar jag bara att Åland inte var så himla litet, att alla inte kände alla, att man fick ha ett eget liv. Men som det ser ut på Åland idag så är det helt omöjligt.

Jag har funderat rätt mycket de senaste dagarna på vem som läser min blogg, dessvärre har jag kommit fram till att en stor del av dem som läser avskyr mig. Då undrar jag bara, varför läsa min blogg? För att ha någon att kasta galla över? För att försöka höja era egna självförtroenden? För att skratta åt mig? Eller helt enkelt bara för att ni har för lite att göra?

Jag blir så trött på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Julia, jag lovar att de allra flesta som läser din blogg tycker att du är en helt underbar människa! Annars är det något seriöst fel på världen. :)

2007-11-10 @ 22:25:47

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback