Min dag -so far

Okej, idag är jag inte på lika dåligt humör. Men jag är inte på bra humör, ännu.

Imorse hade jag engelskaprov, det kändes som att det gick bättre än väntat. Efter det var jag till skolsystern (igen) för att kolla mitt HB och prata om mina sömnstörningar. Det resulterade i ännu en ny tid till henne för att kolla upp mitt HB igen, det var fortfarande för lågt. Direkt efter att jag varit hos skolsystern så hade jag gympa, boxercise. Det var skitkul! Och nu i slutet av dagen fick jag ut mitt samhällaprov, och jag fick alla rätt. Jag är omåttligt glad! Kanske det är samhällsvetare jag ska bli?

Senare idag ska jag på spinning, första gången på tusen år och jag kommer ta ut mig så mycket att jag börjar må illa. Och då tänker jag beklaga mig för Adam om hur min kondition suger resten av kvällen.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback