Plugghäst!

image146Nu har jag pluggat lite på engelskaprovet som jag har imorgon, det känns bra.
Jag märker att min engelska inte är så taskig som jag tidigare har trott.

Ikväll ska jag verkligen ha en pluggkväll. Jag ska lära mig allt av värde till det här engelskaprovet, jag ska skriva så mycket på min reflektion att jag inte behöver vara stressad längre och dessutom ska jag göra upp lite stödord till bokanalysen.

Hur är jag så motiverad helt plötsligt? Jo, jag har lovat mig själv att jag får läsa ELLE och äta godis när jag har pluggat klart. Och det är värt att jobba för!

Kommentarer
Postat av: Liz

Självklart är jag nöjd! Nu slipper jag ju få ont i rygen och nacken. Oberoende om jag har ryggproblem eller inte, så är ju inte det det avgörande argumentet för att få byta plats. Självklart tror jag inte det var klassens mening att göra mig sur, men förstår ändå inte resonemanget! var lite konstigt också att det plötsligt blev ett duktigt hallå när jag ville byta plats, medan andra gör det ganska fritt.

Postat av: Frida

Jaa :D. Visst är den underbar? :D

2007-11-26 @ 16:55:14
URL: http://marmelads.blogg.se
Postat av: Frida

på www.coolstuff.se ;D

2007-11-26 @ 17:03:49
URL: http://marmelads.blogg.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback