Resumé

Nu har mamma kommit hem, skönt! Det innebär att mitt ansvar sjunker igen, till vanligt tonårsansvar. Det betyder, i princip inget alls... Haha.

Igår kväll åt vi kex med ostar och pratade, hela familjen (och Adam såklart). Sedan kollade vi på postkodmiljonären, Svensson, Svensson och deal or no deal. Efter det kom det en film på fyran, typ the good girl, jag hade velat se hela, men någon gång där efter nyheterna sjönk mina ögon ihop och sedan vaknade jag mitt i natten av att jag hade ont i nacken. Tror att jag laddar ner den och ser resten en annan gång.

Idag på dagen har mormor och morfar varit hit på kaffe och det var faktiskt överraskande trevligt. Blev en del politikprat och det var kul. Nu har jag pluggat lite, ska försöka läsa igenom allt en gång till innan jag är nöjd. Ikväll ska jag till Adam för typ första gången på två veckor. Jag saknar hans familj!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback