Tandvärk

Idag har jag borrat i tre (eller fyra?) tänder. Trots bedövning (x en miljon, typ) hade och har jag superont. Jag vill bara lägga mig under ett täcka i fosterställning och skrika tills värken är borta. Från om med idag ska jag bli tandborstprinsessa! Aldrig missa en tand. (Fast hur duktig jag än är måste jag ändå till tandläkaren i februari och borra två tänder till).

Jag måste bara förklara mig så att ingen tror att jag är världens äckligaste med tusentals hål i tänderna. Det är faktiskt så att jag har väldigt gropiga tänder och varje grop ökar risken för att få hål. Så av tänderna jag borrade idag var det endast en som verkligen måste borras, de andra var i förebyggande syfte.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback