Uppfräschning av bloggen

Nu ser min blogg helt okej ut, har fortfarande små förändringar att göra. Men det får vänta.
Just nu längtar jag efter ett fotbad, en bra bok, lugn musik och levande ljus. För det är jag värd!

Idag i skolan bestämde vi oss för att skjuta fram naturkunskapsprovet. Detta p.g.a. att vi håller på med vårt halvfartsprojekt som är gemensamt med sos1, sos2 och sos3. Lärarna hade tydligen lyckats planera in projekt på våra provtimmar och då var det enklare att flytta på provet än att flytta på projektet. Jag tyckte på ett sätt att det var skönt, då slipper jag plugga så mycket idag (jag är dödstrött idag och har varit på väg att somna tusen gånger idag) och dessutom kändes det inte som att jag kunde det tillräckligt bra för att ha ett prov imorgon. Men samtidigt tyckte jag inte om att vi flyttade provet, eftersom det nu är flyttat till dagen efter min fotoperation (=jag måste skriva det på omtagningen) och jag gillar inte när planer ändras så snabbt.

Jag sitter och planerar vad jag ska göra för inköp i Sverige i helgen (eller vad för inköp från IKEA främst). Det är kul! Jag älskar att planera inköp.


Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback