Du är sval, sen blir du het

Kom hem från skolan för snart en timme sedan. Egentligen är det meningen att jag ska skriva på en reflektion över konflikt- och kommunikationskursen vi hade i skolan för någon vecka sedan. Dessvärre har jag inte börjat ännu...

Idag fick jag ut mitt prov i ungdomsledarskap/pedagogiskt ledarskap och jag hade alla rätt! Dessutom fick jag ut min ledarintervju och den fick jag mycket bra feedback på. Jag är supernöjd och stolt, men min lärare sa att jag var så duktig så att hon tycker att jag borde slappna av lite och skaffa mig ett liv. Haha, ja, kanske jag borde skaffa ett liv, men jag prioriterar ju en bra utbildning så att man får ett drägligt liv som vuxen!

Nu ska jag läsa igenom instruktionerna till reflektionen och sedan vänta på att Adam ska komma hit.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback