Effektivitet i mitt hjärta

Trots att det är fredagseftermiddag är jag duktig.

Sedan jag slutade skolan för dagen har jag:
  • Tvättat moppen
  • Övat på högskoleprovet
  • Övningskört
  • Renskrivit texter om cannabis och GHB
  • Skrivit klart mitt och Johannas arbete om inbördeskriget i Somalia
Dessutom har jag hunnit pussas med Adam och fikat med familjen. Yeah, jag gillar att vara effektiv. Synd att vi hade städerska igår, annars hade jag varit på städhumör idag.

Nej nu ska jag plugga lite svenska och sedan ska jag öva lite till inför högskoleprovet, efter det blir det middag och sedan en lugn kväll med älsklings-Adam. Vi måste ju ladda upp för att orka skriva högskoleprovet i 7 timmar imorgon!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback