Mamma

Hjälp! Jag är jättenervös för högskoleprovet som jag ska skriva imorgon. Hur ska det gå?
Som Adam sa "Du har så höga krav på dig själv, du behöver inte vara nervös. Du har ju flera gånger till på dig att skriva provet!". Jag vet, men jag kan inte hantera att jag får dåligt i prov och liknande. Jag måste alltid prestera så bra att jag kan stå för resultatet, annars blir jag besviken. Fan. Det kommer inte gå bra! (Fast när jag gjort övningstest har jag typ haft alla rätt på ord-delen, och det är ju i alla fall bra...).

Kommentarer
Postat av: Anna

Julia, lyssna på Adam tycker jag :) Han har så rätt när han säger sådär. Det kommer att gå jättebra för dig, du är duktig, du kan :) Jag säger som Adam, du behöver inte vara nervös :) Lycka till ^^


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback