Resumé

I onsdagskväll var jag och Adam på Stormskärs Maja. Jag tyckte att den var mycket bra! Sara, som spelade Maja, var superduktig! Hon sjunger otroligt fint. Gå och se den du med.

I går var jag och Adam bara hemma, gick ut med hunden och sedan lagade vi en superlyxig (och dyr) middag! Det kändes bra med lite vardagslyx, för att inte bli för tråkiga. Även fast varken jag eller Adam har några speciella talanger i matlagning blev maten perfekt! Tack gulle :) Sedan kollade vi på Shrek den tredje, men jag somnade så jag ska försöka kolla på den igen någon dag.

Idag har jag och Adam bara slappat, varit ut med hunden och nu har han farit hem för att jobba lite. Själv ska jag ta ett bad nu! Håller på och laddar ner Smala Sussie och ska kolla på den sen efter badet. Ska även försöka hinna med lite skolarbeten idag...

Imorgon har Ann sin 18-årsfest, jag är inte alls på partyhumör, men jag hoppas att det löser sig.

Kommentarer
Postat av: Anna

jag är inte heller på partyhumör :(


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback