Sjukdomen härjar

Idag är jag hemma och är sjuk. Tyck synd om mig, taack.

Snart ska jag gå i duschen och sedan ska jag försöka få lite skolarbete gjort. Har två saker att skriva på datorn och sedan är jag fri från jobbiga skolarbeten i ca. en vecka. Hoppas jag orkar få allting gjort idag!

Vid 5-tiden ska vi äta middag hos mormor och morfar, ärtsoppa och plättar. GOTT! (Ja, jag är nog ungefär den enda i världen som gillar ärtsoppa).

Idag fick jag tid till operationen av den andra foten, 12 december. Dagen före lucia, typiskt, jag som ville vara med i skolans luciatåg. Jag ska nog gråta en skvätt för det.

Kommentarer
Postat av: Anna

jag gillar oxå ärtsoppa :D

Postat av: Jenny

Jag var hemma och var sjuk igår :P är egentligen sjuk idag med men nu orkade jag mig ut i alla fall.

2007-10-03 @ 16:14:39
Postat av: Katja

Jag med! men med lite senap i. och så ska den vara ljummen.. Kanske vi skulle ha en ärtsoppskväll?

2007-10-03 @ 18:03:41

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback