Smiling

I fredags kollade jag och Adam på första avsnittet av Grey's anatomy säsong 4. Jag var tårögd av lycka, lycka att äntligen få se greys igen! Det är otroligt hur fäst man kan bli vid en fiktiv historia.

I går var Adams familj och jag på middag till Adams pappas kusin med familj. Det var gott och det hela slutade med ett pennkrig. Haha, nog sagt om det. Sedan gick jag och Adam hem och fixade oss snygga och for därefter vidare till Anns artonårsfest. Där var det många bekanta (folkis-människor) men också flertalet obekanta. Ann hade ett himla roligt partypapper som man fick fylla i. Det var diverse kluriga problem. Verkligen ett partytips! Kort och gott så var det en bra kväll igår, tack Ann!

Idag har jag varit aningen seg, men ska snart sätta igång med lite pluggande. Senare ikväll blir det att kolla på valvakan på lokal TV. Jag hoppas det går bra för mamma i lagtingsvalet!

Tror det kommer en helt okej film på 3an senare ikväll, det blir nog att kolla på den också.

Kommentarer
Postat av: Malin

Spanglish (antar att det är den du menar) är en riktigt bra film! Jag tyckte i alla fall det när jag såg den. :) måste nog se den ikväll också. När är valvakan? samtidigt?

2007-10-21 @ 17:26:54
Postat av: julia

Malin: Ja, spanglish hette den! Tack. Vad kul att du gillar den, då gör säkert jag också det :). Ja, valvakan håller väl på till ungefär 23 tror jag :p Man får zappa..


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback