♥ / -

Inspirerad av VRs nya manliga bloggare, Johannes, ska jag börja hylla folk/händelser i min blogg. Men eftersom jag inte är lika ädel och nobel som han är så kommer jag även att dissa folk/händelser. Det gäller ju att få en bra balans och folk får ju inte missuppfatta mig och tro att jag är genomsnäll.

Dessa/detta vill jag hylla den här veckan:
Moneybrother -hans nya album gör mig glad, en perfekt mix av humor, sorg och musik!
Svenska kriminalromaner -hittills har jag inte läst en enda dålig kriminalroman av en svensk författare; Liza Marklund, Stieg Larsson, Camilla Läckberg. Sverige är helt enkelt bra på spänning.
Studiestöd -nu när man har bränt en stor del av sommarlönen, höstkläderna har kommit till affärerna och man behöver pigga upp den gråa vardagen för att orka med, vad är då bättre än att få sitt studiestöd/sin lön in på kontot?
Magi -såg på the Illusionist i helgen och magi kommer alltid att förtrolla mig. Dessutom är Jessica Biel så otroligt snygg i filmen (dock ger jag inte lika mycket för hennes skådespeleri).
Pilates -var på pilates för första gången förra veckan och jag är såld, aldrig trodde jag att något så enkelt kunde vara så jobbigt!

Dessa/detta vill jag dissa den här veckan:
-
Folk som skaffar barn trots att de inte ens kan ta hand om sig själv -behöver jag förklara hur barnet kommer att må?
- Britney Spears
-jag vet inte om jag ska tycka synd om henne eller bara bli irriterad. Kan hon inte bara vara mamma ett tag, få ordning på sitt liv och sedan komma tillbaka med en riktig comeback?
- Idol 2007
-det var inte ens bra förra säsongen och nu är Clabbe borta...

Kommentarer
Postat av: Anna

Julia.. Du borde verkligen bli journalist på någon av alla dessa tjejtidningar :p Typ Cosmopolitan eller Glamour ;)

Postat av: julia

Anna: Haha, Cosmopolitan och Glamour råkar vara mina två favorittidningar ;) Men ja, det skulle vara jättekul att skriva i en tjejtidning :D

2007-09-03 @ 18:53:16
URL: http://tejprulle.blogg.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback