Måndag

Ja, idag är det nog en helt vanlig måndag. Och så tråkig som bara måndagar kan vara.

Vi fick ut våra alkoholuppsatser från granskningen idag, min uppsats ansågs väldigt bra av mina lärare. Nu har jag korrigerat några fel och ska lämna in den när jag går tillbaka till skolan. Jag är hemma just nu och förväntas skriva på en fri uppsats som vi ska börja med idag. Hittills har jag inte fått ner några ord på datorn, men idéerna hoppar och studsar i min hjärna. Jag känner på mig att uppsatsen blir bra. Fantasi har jag ingen brist på.

Ikväll blir det pumping på Avancia för min del. Det ska bli spännande, dock får jag body builder-bilder i huvudet när jag tänker på styrketräning i grupp. Men de som har varit på pumping säger att det är jättekul, så jag ska inte vara negativ. Det ska bli skönt att få svettas lite och sedan komma hem utmattad och slockna sekunden efter jag stiger ur duschen. Det känns som att jag inte har tränat på evigheter, men jag tror det var i torsdags jag var på spinning. Avancia borde vara öppet på söndagar, för alla har tid att träna på söndagar (när man egentligen borde plugga..).

På onsdag blir det spinning och jag ska försöka klämma in ett träningstillfälle till den här veckan, får se när det blir. Förhoppningsvis får Adam körkort den här veckan och då har jag ju inte tid att hänga på gymmet.. Haha.

Kommentarer
Postat av: ida

pumping är jättekul:) men ta det lugnt med vikterna första ggn så det inteblir som för mig på folkis. kunde knappt räta ut armarna på evigheter..


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback