Slut på helgen

Den här helgen har gått otroligt snabbt, och ändå har jag inte gjort speciellt mycket. I fredags var jag och Adam hemma hos mig och kollade på film, Evan almighty, och åt chips. Filmen var helt okej, i alla fall den stunden som jag inte sov... I lördags var jag på pilates medans Adam var funktionär på DUV:s idrottsdag. Sedan köpte vi godis och pluggade hela eftermiddagen. På kvällen kollade vi på film igen, den här gången på 300, och den sov jag mest under. Jag tyckte inte den var speciellt bra, eller så var den bara inte min stil?

Idag har jag och Adam varit på promenad, jag har övningkört med mamma, Mika och jag har monterat en hylla i mitt rum, jag har städat mitt rum och nu sitter jag och skriver uppsats. Tidigare idag lyckades Adam och jag göra sönder min dator (tror vi, den startar i alla fall inte..) så därför får jag nu nöja mig med familjens dator. Andrea var hit en sväng för en stund sedan också, det var trevligt!

Nu ska jag äta hemmalagad pizza (tror jag?) och sedan ska jag ägna hela kvällen till att plugga.. Tråkigt.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback