Veckans hyllning, v. 38

Eftersom min dator tog en break har min fina satsning på med veckans hyllning inte fått en ordentlig inspark. Jag skriver nu en veckans hyllning och uppdaterar med en ny nästa vecka.

Parlamentet - säsongstart ikväll. Politik, humor och kändisar, kan det bli en skönare mix? Det är så aktuellt och så töntigt att jag känner mig som en riktig Svensson när jag kollar på det.
Svensson, Svensson - Det började förra lördagen. 13 nya avsnitt med familjen Svensson. Barnen har blivit äldre och flyttat hemifrån. Max jobbar på banken och Lina är sambo med John och hans dotter Greta. Lika bra som alltid.
Höstluft - så klar, så fräsch. Det är som luften som kommer ur en luftrengörare. När det är så här friskt ute tror man inte på klimathoten.
Radio - du blir uppdaterad på det senaste inom kändisvärlden och får nyheter två gånger i timmen utan att ens behöva stiga upp ur sängen. Hur bekvämt är inte det?
Doftljus - behöver jag säga mer? Ge mig helst tio stycken på direkten så att jag får njuta!

- Strålning - jag har aldrig riktigt tänkt på det där med strålning, men jag läste i en artikel om att när telefonen känns varm mot örat är det strålningen som är i farten. Jag har alltid trot att det är typ blod som samlas där när man trycker telefonen för hårt.. Varför uppfinner ingen strålningsfri mobiltelefoni?
- Negativa personer - jag ljuger inte när jag säger att jag snart går in i väggen på grund av all negativitet som jag dagligen får genomlida. Här försöker man vara positiv, njuta av hösten och leva livet, men vad möts man av? Jo, människor som är sura på mig, på skolan, på trender, på någon annan, på sköldpaddornas sköldar och vad fan som helst. Ge er! Låt de positiva människorna vara positiva. Kanske man kan dela in samhället i de positiva och de negativa och se vilka som lever längst?
- SVTs storsatsning Andra Avenyn - jag vet inte vad ni tycker, men är inte svenska såpor lite passé?

Kommentarer
Postat av: mannenmedmat

♥ Svensson, Svensson [...] Lika bra som alltid.
blablabla
men är inte svenska såpor lite passé?
Säger du inte lite emot dig själv där? ;)

2007-09-25 @ 13:32:19

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback