Fredagsfrågor från VR och Cosmopolitan

Veckorevyn:
1. Vad gör du i kväll?
- Jag hoppas att jag umgås med älsklingen ikväll. Annars ser jag på film, alternativt sover.

2. Vad ska du ha på dig?
- Mjukisbyxor, stor jumper och minimalt med smink.

3. Känner du vårkänslor?
- Kanske lite, om jag orkar känna efter. Men det orkar jag inte just nu. Solen lyser i alla fall ute, så vårkänslor vore ju inte helt fel.

4. Senast inkomna sms? Från vem?
- "Haha, tack så mycket <3" av Anna N. Hon svarade på mitt grattis mess där jag vänligt påpekade att hon är gammal.

5. Vilken låt har du lyssnat mest på den här veckan?
- Det har blivit en hel del Veronica Maggios Måndagsbarn.

Cosmopolitan:
1. Vilken är den bästa tv-serien genom tiderna?
- Jag måste nog svara Grey's Anatomy, i brist på kunskaper som sträcker sig längre tillbaka än 2000-talet.

2. Vilken tv-händelse ser du fram emot?
- Jag ser fram emot ett slut på Våra bästa år. Och så ser jag fram emot nya avsnitt av Grey's Anatomy, Gossip Girl... M.fl.

3. Vilken tv-karaktär skulle du vilja vara ihop med?
- Patrick Dempseys rollkaraktär i Grey's Anatomy. Han är som en vuxen variant av min älskling, kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: jenny

Har Adam en hemlig fru gömd någonstans? :P

2008-04-16 @ 12:40:34

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback