Snart, snart, snart...

Iiiiiih, nu är det inte länge kvar tills jag är 18 år. De som känner mig vet att jag förvandlas till ett litet barn så fort det är dags för julafton eller födelsedag. Jag älskar att fylla år!

Idag har jag vunnit ett presentkort på ziczac, värt 50?! Det var väl en fin födelsedagsöverraskning (en dag för tidigt)?

Imorgon är det dags för teoriprovet, det är då det gäller. Jag hoppas att jag klarar det, men om jag inte gör det så hoppas jag att jag får en tid till att skriva om det inom en snart framtid. Nu ska jag plugga lite till!

P.S. Ja, Ann jag är en riktig stödperson och får cash för det!

Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis i förskott, och lycka till med teoriprovet :) Ha d bäst!

Postat av: Ann

Naaajs, hur blir man det? :D

LYCKA TILL MED ALLT!

2008-04-18 @ 09:14:57
URL: http://destrozar.blogg.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback