A hjärta Tom Cruise

Igår åkte jag med A, A:s mamma och A:s pappa till Sverige. Vi hjälpte A att flytta till Vällingby (utkanten av Stockholm). A bor numera inneboende hos en 20-årig kille i ett radhus. Huset var gulligt, om än lite slitet. Och viktigast av allt, A verkade känna sig bekväm där inne. Det allra bästa var i alla fall den superheta planschen på Tom Cruise i A:s rum! HAHA.



Resterande tiden av gårdagen spenderade vi inne i Stockholm city. Det blev ingen shopping för mig, jag sparar mig till nästa helg. Jag längtar! Hihi. Det var en riktigt bra dag, men såklart var det jäkligt jobbigt att säga hejdå. Distansförhållande är inte bra för hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu har jag satt texten lite mörkare :) Så jag hoppas det är lättare att läsa nu :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback