En sommarhelg

Ja, så i fredags var jag och A på 18-årsfest/kräftskiva till Tranvik i Sund. Det var Johanna och Linnea som hade ordnat festen som blev helt lyckad! Det var kräftätning, fyllebrännboll i vattnet, porr-testning av Linnea och roligt folk. Men alla festdeltagare var slöa och gick och lade sig runt 12-tiden. Bara jag och A som ville fortsätta festa (det är ovanligt att vi håller ut längst!). Så jag och A tog ett naken-/nattbad. Det var kallt och härligt! Robin och Erik tog också ett nattbad, men det gick på två sekunder och sedan var dom uppe igen. Efter det lade jag och A upp vårt tält och sov där.

Gårdagen var ganska slö, energin infann sig aldrig... Haha. På kvällen kollade vi på Arn - tempelriddaren. Men jag somnade efter en kvart, slö film. Tror jag.

En bra helg helt enkelt, trots att det regnar idag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, Arn är rätt bra, bara man orkar hålla sig vaken första halvtimmen :) Jag väntar iaf med spänning på uppföljaren :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback