Fantastiska Fredag!

Jag älskar hur mitt schema ser ut. Till exempel;
Fredagar: 10.45-11.30 Valbar psykologi.
That's it.

För det första är det underbart med sovmorgon och för det andra är det underbart med massa ledig tid på eftermiddagen. Man hinner göra så mycket viktigt då. Idag har jag till exempel ordnat present till A:s och min ett år och elva månaders-dag som är idag, fixat flytta-hemifrån-present till A, bytt mobilabonnemang, varit till jobbet och lämnat tillbaka nyckeln, köpt en bok till skolan och lite annat smått och gott.

Och ikväll kommer älsklingen hem!

Kommentarer
Postat av: Hanne

Haha, det får mig att skratta hur olika vi är. "Man hinner göra så mycket viktigt då." Denna tanke skulle aldrig slå mig om jag hade tid över. ALDRIG. Jag skulle slafa i soffan eller göra en massa annat som inte är det minsta produktivt.

Postat av: Bea

Va kul att du är med och tävlar om en av våra klänningar hos Therezz =)

2008-08-23 @ 00:20:11
URL: http://blogg.melba.se
Postat av: Adam

Hur är det på Åland då? Finns arken kvar? Eller hette det arkipelagen eller nåt sådant? Ha en bra kväll!

2008-08-23 @ 19:57:38
URL: http://modeseglaren.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback