Haha, åå, vilken tråkig grej

Öppna din sms-inbox. Tryck nedåt 5 gånger. Öppna sms:et och läs, detta är svaret på den första frågan. Gör likadant med resterande frågor

Vad säger dina vänner om dig när du inte är i närheten?
"Haha, låter soft :) ska jag komma till dig eller?"

Vilken raggningsreplik faller du för?
"Ja det gör vi"

Vad var det första du sa imorse?
"Okej, ja jag kan försöka :)!"

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
"Hej älskling :) hur går det på jobbet? På fredag kanske vi ska äta kräftor, vill du också? :P"

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
"Okej :) haha, så typiskt :P"

Så vad säger du under förspel?
"Nä men det hör till jobbet att ta sig dit och hem ju :P jag lyssnar på musik :)"

Och efteråt?
"Okej ;) jag bränne rfilm :p kanske ska fara med benjamin till stan snart, han ska köpa akustisk gitarr :P"

Några år senare får ni barn. Vad är deras första ord?
"Ja det blir nog bra, kommer väl vid 6-tiden då :P"

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback