Hej, sa Petronella ifrån Plaskeby...

Regnet det bara öser ner, och jag är så blöt om både skor och strumpor. Trallalallalalaa.

Jag är på bra humör idag, trots att det är ett regn som heter duga utanför. När jag tittar ut genom fönstret ser jag en korsning och i ett av de fyra hörnen finns det en pool. Coolt tycker jag! Tänk om man skulle springa ut och ta sig ett dopp?


UPPDATERING: Haha, Anna kommenterade nyss och påminde mig om att hennes pojkvän, Simon, faktiskt simmade i ett vattenfyllt dike förra året. Det är inte bara jag som kommer på sådana idéer alltså! Fast jag skulle nog aldrig genomföra just den idén. Men Simon, han vågar han.

Kommentarer
Postat av: Em

ja det har verkligen regnat mycket i natt!

Postat av: anna

Sådär som simon gjorde när de var översvämning förra året ;)

2008-08-08 @ 09:55:15
URL: http://tingeling0.blogspot.com

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback