Kassa ordvitsar är min melodi

Idag har det varit en lugn och skön dag. Jag har varit ynka tre timmar i skolan idag, donerat blod, börjat med artikeln till Xit, varit till stan, badat badkar och hämtat systrarna från deras träning. Nu ska jag sätta mig ner (okej, jag sitter redan) och verkligen försöka få till en bra artikel. Det skulle vara så skönt om jag fick den klar innan helgen! För som jag redan har skrivit så ska jag till A i Stockholm i helgen. Och då blir det minsann mys och shopping för hela slanten, haha, vilken kass ordvits.

Och om jag får artikeln klar så kan jag börja fokusera på alla kommande uppsatser som inte alls ligger så långt fram i tiden som man skulle kunna tro (hoppas?). För även om alla mina år på SoS har varit väldigt produktiva och framgångsrika så ska det här ändå bli det bästa året på SoS! Med en bra start, en stabil mitt och en perfekt slutspurt kommer man långt här i livet (haha, en kass ordvits igen).

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback