Slutledningsförmågan kom väl tillpass

Nu är middagen avklarad och jag är rastlös. Om ganska exakt 7 timmar och 5 minuter avgår båten. Vad fan ska jag sysselsätta mig med fram tils dess? Städa gjorde jag i förrgår, eller något. Då bäddade jag rent också. Packningen är så gott som klar. TV-tablån är hopplös. Boken jag håller på med är snart slut. Serie- och filmutbudet i den här burken är knapert. En promenad vore inte helt fel, men min ena hörlur trillar ur örat när jag går raskt och det är irriterande, så promenad blir det inte. Kanske lite internetshopping? Nej, jag borde inte...

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Vill du få presentkort på KICKS gratis? Klicka då på denna länken

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup. Inte alls svårt o kostar dig ingenting :D

2008-08-09 @ 15:51:42

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback