Text om ditten och datten

Ja, veckan i Karelen var riktigt bra. Vi bodde på läger-/stugområdet Metsäkartano i Rautavaara. Närmsta staden var Nurmes, men där var jag bara när vi steg på och av tåget. Lägret var roligt och jag fick en massa nya vänner, precis som det ska vara på ett läger alltså! Vi ålänningar delade stuga med ungdomarna från Litauen och härligare människor får man leta efter. Redan idag efter en dag hemma fick jag mail från en av tjejerna där hon skrev att de alla redan saknade oss. Under lägertiden diskuterade vi lite om klimatändringar, paddlade, klättrade, testade bågskytte, spelade frisbee-golf, vandrade och festade, haha! Perfekt mix alltså.

Igår var jag till Klipp Upp och färgade och klippte mitt hår. Nu är jag riktigt snygg och ser nog en aning mer vuxen ut. Bra det! Bild kommer när jag orkar få in dem i datorn. Latheten pratar...

Idag började skolan, sista året på gymnasie för min del. Det kändes riktigt bra att vara tillbaka i skolan!

Men nu ska jag dricka min varma koppen och plöja igenom högen med tidningar och klädkataloger. Jag återkommer med bilder och sådant!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kom mig aldrig för att säga att den mörka hårfärgen passar dig riktigt bra! :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback