Vemodigt

Suck, just nu känns livet lite vemodigt. Jag och A har nyss sagt hejdå, för att inte ses igen på två veckor. Det känns jobbigt att vara utan varandra, speciellt med tanke på att vi inte har varit i från varandra mer än en vecka i sträck sedan vi blev tillsammans. Nåja, jag hoppas ju såklart att lägret i Karelen ska vara roligt så att jag får tiden att gå och sedan flyttar A till Stockholm och där lär han få tiden att gå!

Det känns konstigt att när jag kommer hem om lite mer än en vecka, då kommer A att ha flyttat hemifrån och bort från mig. Men det är bara att gilla läget. Jag tror helt klart att vi två kommer ha massor av roligt det här året, även fast vi inte kan träffas dagligen. Eller hur?

Nu ska jag packa lite till, läsa nya Xit (min artikel om Last Summer Sins - missa inte!) och sedan läsa klart en bok. Det ska är super!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg blogg

Var med att tävla in min blogg

Ny tävling varannan vecka med olika priser


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback