Andrea! Och alla andra

Andrea om du läser det här, så vill jag först be om ursäkt för att jag inte har tagit mig tid att höra av mig och svara på din kommentar för några veckor sedan. Sedan vill jag säga att jag gärna träffar dig på jullovet! Just nu är jag hos pappa, men kommer hem på lördag kväll. Kanske vi hinner träffas något i mellandagarna? Det skulle vara roligt! Jag hör av mig när jag har kommit hem igen.

Och till alla andra som har velat festa med mig på jullovet, tveka inte att höra av er! Jag har varit lite asocial senaste tiden, livet har inte varit det bästa. Men jag längtar efter att träffa alla er som jag inte har hunnit träffa speciellt mycket under hösten.

Och angående nyår, jag är inte säker på att det blir Xit:s nyårsfest. Så därför undrar jag om någon annan har några roliga nyårsplaner som man kan haka på?

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback