Det blir nyår på Kumlinge!

Nu har vi (äntligen) bestämt oss för var nyårsafton ska spenderas. Vi firar in det nya året på Kumlinge, och jag hoppas att det där man brukar säga om att så som man firar in det nya året, så kommer året att bli, inte stämmer. Jag tänker inte spendera 2009 på Kumlinge, även om jag gärna firar nyår där. Det blir bastu, sällskapsspel, middag, champagne och raketer. Det blir gamla godingar i vänväg och nya som jag kanske aldrig har träffat. Roligt! Enda nackdelen är att jag inte kan stå på torget och skåla in det nya året tillsammans med er alla andra kompisar, men skänk mig en tanke, skicka ett sms eller slå en signal så ska vi nog kunna ha roligt ändå! På bilden nedan ser ni hur roligt jag hade senast jag var på Kumlinge, det bådar gott inför imorgon!



Min fantastiskt fina nyårsklänning hänger i garderoben, 1,5 liter champagne står på hyllan, sprit har jag så det räcker och blir över och raketerna är inhandlade. Jag tror att jag är redo för att fira in 2009!

Kommentarer
Postat av: jocke

fin blogg!



GOTT NYTT ÅR!!

Postat av: Aö

det låter som ett riktigt bra val!

2009-01-01 @ 17:51:57

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback