Det finns ett ljus, någonstans

Snart ska jag upp till idrottsgården för lite bowling med klassen. Därefter ska jag gå hem för att skriva klart uppsatsen (jag har bara halva slutdiskussionen plus korrekturläsning kvar!) och öva på presentationen om skolmassakern i Kauhajoki som min grupp har imorgon. När presentationen är avklarad (ungefär vid lunchtid imorgon) kommer jag räkna det som att höstterminen är avslutad. För efter lunch har vi pysseltime, fast jag ska vara med och tycka till om den nya läroplanen, och sedan åker jag iväg till Sverige för att hinna umgås med min pappa + familj, innan begravningen som är på fredag.

Så med andra ord kommer jag att vara i Sverige från onsdag eftermiddag till lördag kväll. Jag kommer ta med mig datorn, men jag vet inte om jag orkar blogga något. Känslomässigt är det en ganska jobbig resa.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback