Fredagsuppdatering

Idag var jag till posten och hämtade ut mitt paket med mobiltelefonen, STC-boxen och ett minneskort till telefonen. Allt gick jättebra, så credd till posten som skötte det snyggt. Telefonen har jag sysselsatt mig med ett bra tag idag, det tar lite tid att vänja sig vid touch screen, speciellt när man ska skriva sms... Haha. Men hittills är jag supernöjd! Samsung Touchwiz Pink är det alltså som jag har.

Dessutom har jag hunnit umgås med A riktigt mycket idag, härligt. Just nu sitter han i deras biorum och kollar på någon konsert-dvd tillsammans med Lumpo. Själv är jag inte speciellt intresserad av att kolla på den. Jag väntar på att idol ska börja!

Förresten, grattis till ditt nya extrajobb Frida! Jag blev så förvånad när jag träffade dig på KappAhl att jag aldrig kom mig för att säga det. Haha.

Imorgon ska jag och A vara barnvakter till hans lillasyster, så vi lär vara sysselsatta. Haha.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Frida

haha tack ;)! kommer ha fullt upp nu :P

2008-12-06 @ 17:26:24

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback