Gina Tricot - varför?!



Ja, jag lär ju inte komma hem med alla dessa plagg från Gina Tricot efter helgen. Men jag ska i alla fall försöka köpa två av tishorna (den rosa med texten "To be honest, I am a liar" och den gråa med tjejansiktet med wonder lips). Och så ska jag satsa på två av klänningarna (den svarta med frasiga paljettstråk och den gråa med djup ryggringning) och en kjol (den svarta med hög midja och lång längd, begravning på kommande...).

Varför Gina Tricot gör du så här mot mig?! Förstår du inte att jag inte har råd med allt jag vill ha? Orättvist.

Men storasyster, om du ser det här inlägget och inte har köpt julklapp till mig redan; du kan skippa mascaran och läppstiftet och istället ge mig något av ovanstående plagg! Eller nä, jag vill ju ha mascaran och läppstiftet också. Men kära pojkvän, om din inspiration tryter. Här har du förslag! Hihi. Ja, eller så kan ju alltid tomten bidra med en del...

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback